Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
22 Ιουνίου 2012
Πώς να εμπνεύσετε τους μαθητές σας να αγαπήσουν την ανάγνωση
Το πρόβλημα είναι λίγο πολύ γνωστό στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο Δημοτικό: μαθητές που έχουν σοβαρές αδυναμίες στην ανάγνωση ή ξεκινούν τώρα να μαθαίνουν να διαβάζουν, δεν τα καταφέρνουν, θυμώνουν, στενοχωριούνται και τα παρατάνε. Η Kathryn Karschney, σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο από το περιοδικό Educational Leadership, παρουσιάζει τις εκπαιδευτικές πρακτικές και τη στρατηγική που ακολούθησε για να βοηθήσει τους μαθητές της να αγαπήσουν (ξανά) την ανάγνωση. Μεταξύ άλλων προτείνει στους εκπαιδευτικούς να:
- Συνεργαστούν με καθέναν από τους μαθητές τους για να καταλάβουν πώς μαθαίνει.
- Ξεκαθαρίσουν τα δικά τους πιστεύω για την ανάγνωση.
- Προσδιορίσουν τι φταίει ακριβώς.
(Στο παράδειγμα που φέρνει η συγγραφέας, ένα από τα προβλήματα που εμπόδιζε το μαθητή ήταν ένα «χαοτικό περιβάλλον στο σπίτι», που μόνο την ανάγκη για διάβασμα δεν καλλιεργούσε) - Σεβαστούν τις ανάγκες των μαθητών τους.
Και θυμηθείτε: οι μαθητές έχουν ανάγκη να διαβάζουν πράγματα που έχουν σημασία γι’ αυτούς, που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους, ενώ πρέπει να μάθουν πώς να κατακτούν και να περιηγούνται μέσα σε δύσκολα κείμενα.
(άρθρο)
WebRep
currentVote
noRating
noWeight
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου