Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
14 Φεβρουαρίου 2013
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 1η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Ταξίδια,τόποι,μεταφορικά μέσα).
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ___________________________________________________________
1. Να γράψεις Σ (σωστό) ή Λ (λάθος) δίπλα σε κάθε λέξη για να δείξεις αν είναι γραμμένη σωστά ή όχι:
α) σύννεφο ( __ ) β) συλογισμός ( __ ) γ) ρακέτα ( __ )
δ) αρώστια ( __ ) ε) περισσεύω ( __ ) στ) καλιτεχνία ( __ )
ζ) παράνομος ( __ ) η) βασίλισα ( __ ) θ) διάλειμα ( __ )
2. Τώρα να ξαναγράψεις σωστά τις λέξεις που είναι γραμμένες λάθος στην παραπάνω άσκηση:
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
3. Να μεταφέρεις το παρακάτω κείμενο στο παρελθόν:
Κάθε Σαββατοκύριακο πηγαίνουμε στο χωριό και βλέπουμε τον παππού και τη γιαγιά. Ταξιδεύουμε με το τρένο και περνάμε υπέροχα. Η γιαγιά μας φτιάχνει τα αγαπημένα μας γλυκά. Το βράδυ ο παππούς φορά τα γυαλιά του και μας διαβάζει μια ιστορία.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο __________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
4. Να υπογραμμίσεις τα ρήματα των παρακάτω προτάσεων και να αναγνωρίσεις το χρόνο τους. Στη συνέχεια να τα μεταφέρεις στη σωστή θέση στην παρακάτω στήλη:
Α) Τα παιδιά μεγαλώνουν γρήγορα. ( ____________ )
Β) Ο γεωργός όργωσε το χωράφι. ( ____________ )
Γ) Με την ανατολή του ήλιου θα έχω επιστρέψει στο σπίτι. ( ____________ )
Δ) Στην κατασκήνωση ξυπνούσαμε στις οχτώ το πρωί. ( ____________ )
Ε) Θα πληρώσετε με κάρτα ή με μετρητά; ( ____________ )
Στ) Η Κάτια είχε φύγει όταν έφτασα. ( ____________ )
Ζ) Τον τελευταίο καιρό έχει αναθεωρήσει πολλές απόψεις του. ( ____________ )
Παρελθοντικοί χρόνοι
|
Παροντικοί χρόνοι
|
Μελλοντικοί χρόνοι
|
5. Να υπογραμμίσεις στις παρακάτω προτάσεις τις φράσεις ( επιρρήματα, ουσιαστικά, χρονικές προτάσεις ) που δηλώνουν χρόνο:
Α) Έχεις διορία ως αύριο για να μου απαντήσεις.
Β) Μόλις κατάλαβε τι είχε συμβεί, έφυγε αμέσως.
Γ) Ο Τάκης και η Μαρία θα παντρευτούν τον Οκτώβριο.
Δ) Καθώς πήγαινε στη δουλειά, είχε ένα ατύχημα και, πριν καταλάβει τι συνέβη, βρέθηκε στο νοσοκομείο.
Ε) Κάποτε θα καταλάβει το λάθος του, αλλά τότε θα είναι αργά.
Στ) Το χειμώνα χιονίζει τόσο πολύ, που κλείνουν οι δρόμοι.
6. Να ξαναγράψεις τις παρακάτω προτάσεις μεταφέροντας τα ρήματα στο χρόνο που σου δίνεται:
Α) Γίνεται ολόκληρη συζήτηση γι’ αυτό.
Παρακείμενος: ________________________________________________________________
Β) Θα σου στείλω χρήματα.
Αόριστος: ____________________________________________________________________
Γ) Ο παππούς διάβασε την εφημερίδα.
Παρατατικός: _________________________________________________________________
Δ) Η Τάνια είχε καθαρίσει το δωμάτιό της.
Ενεστώτας: ___________________________________________________________________
Ε) Δε θα τελειώσω ως το βράδυ.
Υπερσυντέλικος: ______________________________________________________________
Στ) Πήγαμε στο θέατρο απόψε.
Συνοπτικός Μέλλοντας: ________________________________________________________
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου