Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
16 Νοεμβρίου 2012
ΠΛΑΤΩΝΟΣ Θεαίτητος, ή περί επιστήμης [η-βιβλίο]
- ΠΛ
Θεαιτ 151d–152c, Ο Θεαίτητος ορίζει ως γνώση την αίσθηση
[Μτφρ. 1: Ι.Ν. Θεοδωρακόπουλος] [Μτφρ. 2: Β.Ν. Τατάκης] - ΠΛ
Θεαιτ 169d–171e, Συζήτηση για την άποψη του Πρωταγόρα ότι
«πάντων χρημάτων μέτρον ἄνθρωπος»
[Μτφρ. 1: Ι.Ν. Θεοδωρακόπουλος] [Μτφρ. 2: Β.Ν. Τατάκης] - ΠΛ
Θεαιτ 172a–174a, Παρέκβαση: οι διαφορές ανάμεσα στους
φιλοσόφους και τους ανθρώπους που συχνάζουν και αγορεύουν στα δικαστήρια
[Μτφρ. 1: Ι.Ν. Θεοδωρακόπουλος] [Μτφρ. 2: Β.Ν. Τατάκης] - ΠΛ
Θεαιτ 176a–177a, Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε το κακό και την
αδικία
[Μτφρ. 1: Ι.Ν. Θεοδωρακόπουλος] [Μτφρ. 2: Β.Ν. Τατάκης] - ΠΛ
Θεαιτ 184b–186e, Η γνώση δεν προέρχεται από τις αισθήσεις
[Μτφρ. 1: Ι.Ν. Θεοδωρακόπουλος] [Μτφρ. 2: Β.Ν. Τατάκης]
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου