Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
6 Οκτωβρίου 2012
ΝΕΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ: Μαίρη Καιρίδη, "Ψάχνω για λέξεις με ουσία"
Ψάχνω για λέξεις με ουσία
Προτάσεις κατάλληλες
Που δε σοκάρουν αποκαλύπτοντας αλήθειες
Αναζητώ εύπεπτα σχόλια
Επώδυνα τελικώς
Έχουν σάρκα τραχειά και γδέρνουν την ψυχή μου.
Ονειρεύομαι πραγματικά
Μονάχα εκεί, στα όνειρα, γαληνεύω
Ψάχνω για λέξεις που τα εκφράζουν
Τις βρίσκω
Τις απορρίπτω
Γράφω φθηνά
«Τρόπος εξωτερίκευσης»
ο μοναδικός
επιμένω
υπακούω σε κανόνες
τουλάχιστον επιφανειακά
ο νους δραπετεύει
οι λέξεις κυλούν
τα βλέφαρα βαραίνουν
«τάσεις φυγής από την πραγματικότητα»
πιθανώς.
Τα βλέμματα σε θάλασσες
∆εν επιτρέπεται
Υπομένω πραγματικότητες και ψάχνω για λέξεις.
Μαίρη Καιρίδη
Α’ Λυκείου
Τρίτο Βραβείο σε επίπεδο λυκείου
Η Μαίρη Καιρίδη, με δύο ως τώρα δημοσιευμένα κείμενα, αυτό εδώ και ακόμα ένα: http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=477650, παρουσιάζει παρά το μικρό της ηλικίας της ένα πλούσιο υπόβαθρο γνώσης και αντίληψης των πραγμάτων, αναγκαία και επαρκή συστατικά για ένα λαμπρό μέλλον στα γράμματα. Από νωρίς φαίνεται ο ταλαντούχος τρόπος σκέψης της που, όπως θα όφειλε σε όλους τους νέους εξ' ορισμού, όπως λέει η ίδια, να είναι κριτικός, αυτή καταφέρνει να τον διατηρεί στην καθαρή μορφή του τρεφόμενο από το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα που παλεύει να τον αποκόψει από το εγγενές χαρακτηριστικό του, της κρίσης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου