Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
9 Οκτωβρίου 2012
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ "Παιδαγωγικές πρακτικές:Έρευνα και εκπαιδευτική πολιτική"
Το βιβλίο συμπεριλαμβάνεται στη βάση συγγραμμάτων Εύδοξος (κωδικός βιβλίου: 157135). Μπορείτε να διαβάσετε ένα απόσπασμα, τα περιεχόμενα και το οπισθόφυλλο εδώ.
Το βιβλίο αυτό αναλύει τις πρακτικές οι οποίες ενσωματώνουν παιδαγωγικούς λόγους και κατά συνέπεια προβάλλουν συγκεκριμένες μορφές παιδαγωγικής ταυτότητας.
Τα τέσσερα βασικά πεδία εμπειρικής διερεύνησης είναι: το σχολείο, τα διδακτικά βιβλία, το μουσείο και η αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.
Οι συγγραφείς θεωρούν ότι η ανασυγκρότηση των πρακτικών που είναι ενσωματωμένες στα παιδαγωγικά μέσα, τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και τα κανονιστικά κείμενα προϋποθέτει την ύπαρξη μιας «γλώσσας περιγραφής».
Η συστηματική περιγραφή των εκπαιδευτικών πρακτικών που η γλώσσα αυτή επιτρέπει παρέχει τη δυνατότητα αποκάλυψης των εσωτερικών αντιφάσεων και συμβάλλει σε πιο αποτελεσματικές και δίκαιες εκπαιδευτικές διευθετήσεις.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου