5 Φεβρουαρίου 2013

Κραυγή αγωνίας φοιτήτριας ΤΕΙ που η σχολή της καταργείται


Την απόγνωση και την απογοήτευση της μέσω επιστολής της προς το protothema.gr εκφράζει φοιτήτρια του  τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιωνίων Νήσων, τμήμα το οποίο καταργείται με το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ»!

«Εγώ επέλεξα να σπουδάσω Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία και αυτοί με αναγκάζουν να πάρω ένα πτυχίο, με τελείως διαφορετικό αντικείμενο από αυτό που επέλεξα, και να επιβαρύνω τους γονείς μου με ακόμη περισσότερα έξοδα»,  μας λέει γεμάτη απογοήτευση για το μέλλον που άλλοι επέλεξαν για εκείνη…
Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή της φοιτήτριας    
«Τελικά αυτή είναι η Ελλάδα μας. Η χώρα που γέννησε τον πολιτισμό τις τέχνες και τα γράμματα, η χώρα της δημοκρατίας, τώρα προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα ''χάλια" της, υποβαθμίζοντας για ακόμα μια φορά τον τομέα της παιδείας. Με την πρόφαση;
Το "συμμάζεμα" των πανεπιστημίων για μια καλύτερη εκπαίδευση. Εγώ 3 χρόνια τώρα σπουδάζω Δημόσιες Σχέσεις κ επικοινωνία. Αυτό το αντικείμενο γνωρίζω και αυτό ήλπιζα να ακολουθήσω παίρνοντας το πτυχίο μου.
Τώρα μου ανακοινώνουν πως από Σεπτέμβρη, η σχολή μου μεταφέρεται αλλού, ενώνεται με άλλη και το αντικείμενο της καταργείται. Τα παιδιά που έχουν ήδη αποφοιτήσει απ' την σχολή αυτή, έχουν πλέον ένα πτυχίο χωρίς αξία και εγώ, θα πάρω (όπως λέγεται) ένα πτυχίο Διοίκησης συνεταιριστικών επιχειρήσεων και αλλά πολλά που δεν θυμάμαι (είναι βλέπεται μεγάλο το νέο μας όνομα).
Ένα πτυχίο με αντικείμενο άσχετο προς εμένα, που αν θέλω να γίνει σχετικό, θα πρέπει να επιβαρύνω και εγώ δεν ξέρω για πόσα ακόμα χρόνια τους δικούς μου με επιπλέον σπουδές. Κι όλο αυτό κάποιοι το θεωρούν λογικό, ονομάζοντας το πρόγραμμα "ΑΘΗΝΑ" απ' τη θεά της σοφίας. Κι αναρωτιέμαι αν υπήρχε σήμερα αυτή η θεά πόσο σοφό θα το έβρισκε όλο αυτό!»
Παρακάτω ακολουθεί το βίντεο που δημιούργησαν οι φοιτητές του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων:
Την ίδια ώρα στο πόδι» βρίσκεται η Κεφαλονιά μετά την επίσημη δημοσιοποίηση του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου για κατάργηση και του ΤΕΙ των Ιονίων Νήσων.

Πολίτες, Δημοτικές Αρχές και φορείς του νησιού ανακοίνωσαν την πλήρη διαφωνία τους, ενώ την Τετάρτη στη μία το μεσημέρι πραγματοποιείται συλλαλητήριο στην κεντρική πλατεία Αργοστολίου.

Χαρακτηριστικό της αναστάτωσης και της δυσαρέσκειες που έχει προκαλέσει η απόφαση είναι πως ακόμα και σύλλογοι ποδοσφαιρικών ομάδων έχουν συστρατευθεί ενώ ανακοινώθηκε πως την Τρίτη η μεταφορά των φοιτητών από το Ληξούρι προς το Αργοστόλι –λόγω του συλλαλητηρίου – θα είναι δωρεάν.
Αναδημοσίευση από το Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

back to top