Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
14 Φεβρουαρίου 2013
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 9η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Συσκευές).
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ
ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
Ενότητα
9η: Συσκευές
Όνομα:
......................................
1. Να υπογραμμίσεις τις δευτερεύουσες προτάσεις και να πεις
ποιες είναι τελικές και ποιες βουλητικές.
· Ήθελε να τρέξω.
· Μου ζήτησε να μη μιλήσω!
· Έπρεπε να ήσουν εκεί, να τον καμαρώσεις.
· Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία με περιπέτειες.
· Μου ζήτησε να της δανείσω τα βιβλία μου.
· Η μεγάλη του επιθυμία ήταν να ταξιδέψει στη Αυστραλία.
2. Να βρείτε πώς χρησιμεύουν οι δευτερεύουσες βουλητικές
προτάσεις (αντικείμενο, υποκείμενο ή επεξήγηση):
· Ήθελα να σε ακούσω λίγο.
· Χρειάζεται να δίνεις σωστές οδηγίες.
· Αυτό πρέπει να προσέχεις, να μην τρέχεις με το ποδήλατο.
· Αποφάσισε να τους αφήσει ελεύθερους.
· Λέει να μείνει στο χωριό του ένα μήνα.
· Είχε μια κρυφή επιθυμία, να τον αγαπούν όλοι.
· Πρέπει να επιστρέψεις νωρίς.
3. Να συμπληρώσετε τα κενά των
παρακάτω προτάσεων με τον κατάλληλο τύπο των επιθέτων που δίνονται μέσα
στην παρένθεση:
(αειθαλής,
μεγαλοπρεπής, διαπρεπής, στοιχειώδης, ανεπιτυχής, διεθνής, ιδεώδης, δημοφιλής, δαιδαλώδης,
δασώδης, ακριβής)
Ύστερα από πολλές........................ προσπάθειες
αναγκάστηκε τελικά ν' αλλάξει τα
σχέδια του.
Παρακολούθησε την ομιλία του ................. επιστήμονα.
Τα σύνορα των κρατών καθορίστηκαν με την
υπογραφή συνθηκών.
Χάθηκαν
στους......................... δρόμους
της πόλης.
Επισκέφτηκαν τα................ βασιλικό
ανάκτορα.
Κανείς μας δε γνωρίζει την................ χρονολογία γέννησης του…………….……. ηθοποιού.
Η πορτοκαλιά είναι......................... δέντρο.
Οι συνθήκες εργασίας σ' αυτή την επιχείρηση είναι.
Οι οικολόγοι κατήγγειλαν την
εκμετάλλευση της………………. περιοχής.
Δεν έδειξε απέναντι τους ούτε το .............. σεβασμό.
4. Συμπληρώνω τις προτάσεις με το σωστό τύπο της παθητικής
μετοχής των ρημάτων που βρίσκονται παρακάτω:
πουλώ, κρύβω,
στολίζω, παγώνω,
ανάβω, γράφω
Κρατούσε το γράμμα μέσα στα ………………….. από το κρύο χέρια του.
Η άσκηση ήταν ………………………. στον πίνακα.
Πού έχεις …………………. τις καραμέλες;;
Τα εισιτήρια για τη συναυλία είναι……………………….. εδώ κι ένα
μήνα.
Η αίθουσα είναι ……………………… για τη γιορτή.
Έλεγξε αν υπάρχουν ………………….. φώτα πριν φύγεις.
5. Γράφω με διαφορετικό τρόπο τις
οδηγίες της παρακάτω χειροτεχνίας:
Ενώστε τα 4 σύρματα των
φύλλων σ’ ένα κοτσάνι.
___________________________________________
___________________________________________
Να ντύσετε το κοτσάνι με ταινία.
___________________________________________
__________________________________________
Κολλάμε το τριφύλλι σε μια κάρτα.
__________________________________________
__________________________________________
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου