21 Φεβρουαρίου 2012

Τζίντου Κρισναμούρτι - Περί Θυμού



Υπάρχει ποτέ "δίκαιος θυμός"; Ή υπάρχει μόνο ο θυμός; Δεν υπάρχει καλή ή κακή επιρροή, υπάρχει μόνο επιρροή, αλλά όταν είσαι επηρεασμένος από κάτι που δεν μου ταιριάζει τότε το ονομάζω κακή επιρροή.
Τη στιγμή που θα προστατεύσετε την οικογένειά σας, τη χώρα σας, ένα κομμάτι από χρωματιστό πανί που ονομάζεται σημαία, μια πεποίθηση, μια ιδέα, ένα δόγμα, αυτό που απαιτείτε ή που κρατάτε, αυτός ο προστατευτισμός δείχνει θυμό.

Έτσι μπορείτε να δείτε το θυμό, χωρίς καμία εξήγηση ή δικαιολογία, χωρίς να πείτε, "πρέπει να προστατεύσω τα αγαθά μου," ή "είχα δίκιο να είμαι θυμωμένος," ή "Πόσο ηλίθιο εκ μέρους μου να είμαι θυμωμένος"; Μπορείτε να δείτε το θυμό σαν να ήταν κάτι από μόνο του; Μπορείτε να το δείτε εντελώς αντικειμενικά, που σημαίνει να μην το υπερασπίζεστε ή να το καταδικάζετε;
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

back to top