Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Αρχική σελίδα
- Ταινίες
- Ντοκιμαντέρ
- Καλλιτεχνικά / Εκπαιδευτικά
- Οικολογία
- Φωτογραφία
- Δικαιώματα των Ζώων
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η ελληνική ως ξένη γλώσσα
- Δραματοθεραπεία
- Online Περιοδικά
- Διαδικτυακές διαλέξεις
- Εκπαιδευτικά Project
- Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
- Μουσεία / Γκαλερί
- Street Art
- Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
- Visual Research
- Απόψεις
- Κριτικοί Εκπαιδευτικοί Αναστοχασμοί
- BLOG 2
17 Φεβρουαρίου 2012
Θέματα Έκθεσης: Η ΒΑΘΜΟΘΗΡΙΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Η ΒΑΘΜΟΘΗΡΙΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Κριτήριο αξιολόγησης
Το σύστημα αξιολόγησης και βαθμολογίας δημιουργεί στιγματισμούς και διαφοροποιήσεις και οδηγεί σε διαχωρισμό καλών και κακών μαθητών μέσα στην τάξη. Ο «καλός» μαθητής, από τη μια, είναι συνεπής, παρακολουθεί τα μαθήματά του, είναι έξυπνος, έχει αίσθηση του καθήκοντος. Από την άλλη, ο «κακός» μαθητής είναι αδιάφορος. Αυτό φτάνει για έναν εκπαιδευτικό, ώστε να χαρακτηρίσει έναν μαθητή «κακό». Το αποτέλεσμα τέτοιων διαχωρισμών είναι το γεγονός ότι ο καθηγητής συμπεριφέρεται καλύτερα στους «καλούς» μαθητές.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου