Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
▼
25 Φεβρουαρίου 2013
Η ενέργεια των αρχαίων ιερών ναών!
Alvin Holm είναι καθηγητής Αρχιτεκτονικής στην Pensylvania και λάτρης της αρχαίας Ελλάδας. Ευρισκόμενος στη χώρα μας για να μιλήσει σε συνέδριο στη Σαμοθράκη με θέμα τα "Καβείρια Μυστήρια" , μίλησε στις Pyles και το Γιάννη Μούτσο, για τις αόρατες δυνάμεις που κρύβει μέσα της η αρχαία αρχιτεκτονική και η επίδραση που έχουν στον ψυχισμό αλλά και στο σώμα μας οι αρχαίοι ναοί.
"Οι αρχαίοι ναοί, εμπεριέχουν τον Θεό"
24 Φεβρουαρίου 2013
22 Φεβρουαρίου 2013
20 Φεβρουαρίου 2013
17 Φεβρουαρίου 2013
ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΜΕ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ / ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από
το άρθρο «30 χρόνια πριν-και πώς ζούμε σήμερα», Περιοδικό
«Ταχυδρόμος», αρ. 22 27 Μαϊου 1992, σελ. 63-68.
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Μουσική καταγραφή αρχαίας ελληνικής μελωδίας!
Η μοναδική στον κόσμο ακέραιη μουσική καταγραφή μελωδίας σε αρχαιοελληνική παρασημαντική με τη χρήση αποκλειστικά φωνητικών χαρακτήρων, που βρέθηκε το 1912 στη Θράκη, αποκωδικοποιήθηκε από Έλληνα επιστήμονα και παρουσιάστηκε μουσικά στην αίθουσα τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του Α' Βαλκανικού Συνεδρίου Φυσικής.
15 Φεβρουαρίου 2013
Ραμ Ντας- Ποιος ευθύνεται για τη δυστυχία στον κόσμο;
Ο Ραμ Ντας μιλά για τον ανθρώπινο πόνο. Βιογραφικά στοιχεία του ομιλητή από τη Wikipedia: Ο Ραμ Ντας (Ram Dass), γεννημένος το 1931 ως Richard Alpert, είναι ένας σύγχρονος Αμερικανός πνευματικός δάσκαλος και συγγραφέας τού σημαίνοντος βιβλίου Be Here Now (Να Είσαι Εδώ Τώρα). Είναι γνωστός για την προσωπική και επαγγελματική του σχέση με τον Τίμοθι Λήρι στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ τη δεκαετία του 60, για τα ταξίδια του στην Ινδία και τη σχέση του με τον ινδουιστή γκούρου Neem Karoli Baba, και για την ίδρυση των φιλανθρωπικών οργανώσεων Ίδρυμα Σέβα και Ίδρυμα Χανουμάν. Για κάποιο διάστημα ήταν καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ και μετά στο Χάρβαρντ, όπου δούλεψε στο Τμήμα Κοινωνικών Σχέσεων, στο Τμήμα Ψυχολογίας, στο Πτυχιακό Τμήμα Εκπαίδευσης και στην Κοινωνική Υπηρεσία, όπου ήταν θεραπευτής. Το 1991 του απονεμήθηκε το Βραβείο Ειρήνης Abbey για Θαρραλέα Ηθική Συνείδηση (Peace Abbey Courage of Conscience Award). Εκτός από τις δύο φιλανθρωπικές οργανώσεις που ίδρυσε, ιδρύθηκε επίσης η οργάνωση «Αγάπησε Υπηρέτησε Θυμήσου» (Love Seve Remember) για να διατηρήσει τις διδασκαλίες του ίδιου καθώς και του γκούρου του Neem Caroli Baba. Ο Ραμ Ντας υπηρετεί επίσης στο διδακτικό προσωπικό του ιδρύματος Meta Institute, όπου παρέχει εκπαίδευση για συνειδητή και συμπονετική φροντίδα των ετοιμοθάνατων. Το 1997 έπαθε εγκεφαλικό που τον άφησε με εκφραστική αφασία (προβλήματα στη γλωσσική έκφραση) και το οποίο ερμήνευσε ως πράξη θείας χάρης. Συνεχίζει να διδάσκει μέσω του ιστοχώρου του.
πηγή
Eραστής του πυρός (Yogi of Fire - greek subs) [ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ]
To "Yogi of Fire" είναι ένα ντοκιμαντέρ 47 λεπτών, που εξερευνά την εκπληκτική ικανότητα που έχει ένας Ινδός γιόγκι να μπαίνει μέσα στη φωτιά και να παραμένει σε αυτήν χωρίς να καίγεται. Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει λεπτομερώς μια σπάνια «τελετή της φωτιάς» που τελεί ο γιόγκι, καθώς και γενικότερα τη ζωή και την προσωπικότητά του.
Πριν δείτε το ντοκιμαντέρ, διαβάστε την ολοκληρωμένη περιγραφή του βίντεο εδώ:
http://www.youtubetranslations.gr/yogi_of_fire_pop_up.htm
όπου θα βρείτε και τα υπόλοιπα μέρη του βίντεο.
Σημειώσεις σχετικά με τα μέρη του βίντεο:
Το Πρώτο Μέρος κυρίως μας γνωστοποιεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο ο γιόγκι Ραμπάου ζει, τον γνωρίζουμε ως άνθρωπο, ως προσωπικότητα, και μαθαίνουμε τον ιδεολογικό χώρο στον οποίο κινείται και τις παραδόσεις που ακολουθεί (που είναι οι βεδικές παραδόσεις της αρχαίας Ινδίας).
Στο Δεύτερο Μέρος, στο χρόνο 3:00, αρχίζει η στενότερη επαφή του με τη
φωτιά. Αν έχετε περιορισμένο χρόνο, πηγαίνετε κατευθείαν εκεί.
Πριν δείτε το ντοκιμαντέρ, διαβάστε την ολοκληρωμένη περιγραφή του βίντεο εδώ:
http://www.youtubetranslations.gr/yogi_of_fire_pop_up.htm
όπου θα βρείτε και τα υπόλοιπα μέρη του βίντεο.
Σημειώσεις σχετικά με τα μέρη του βίντεο:
Το Πρώτο Μέρος κυρίως μας γνωστοποιεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο ο γιόγκι Ραμπάου ζει, τον γνωρίζουμε ως άνθρωπο, ως προσωπικότητα, και μαθαίνουμε τον ιδεολογικό χώρο στον οποίο κινείται και τις παραδόσεις που ακολουθεί (που είναι οι βεδικές παραδόσεις της αρχαίας Ινδίας).
Στο Δεύτερο Μέρος, στο χρόνο 3:00, αρχίζει η στενότερη επαφή του με τη
φωτιά. Αν έχετε περιορισμένο χρόνο, πηγαίνετε κατευθείαν εκεί.
Έχει το νερό συνείδηση;
Η ταινία "Σιντάρτα" του Έρμαν Έσσε
Μεταφορά στην κινηματογραφική οθόνη του γνωστού μυθιστορήματος του Έρμαν Έσσε "Σιντάρτα", το οποίο αναφέρεται στην ζωή ενός πνευματικού αναζητητή που έζησε την εποχή του Βούδα στην Ινδία. Ένα συγκινητικό και βαθυστόχαστο έργο.
Η γιόγκα στις φυλακές (Art of Living)
Φυλακισμένοι εκπαιδεύονται σε αναπνευστικές πρακτικές της γιόγκα με πολύ καλά αποτελέσματα στην ψυχολογία και τη συμπεριφορά τους.
Use of breathing exercises of yoga in correctional facilities, with very good results as to the psychology and behavior of detainees.
Σχολικό Πρόγραμμα Ηρεμεί τα Παιδιά Μέσω της Γιόγκα
Η γιόγκα στα σχολεία επιφέρει ηρεμία, εστίαση και λιγότερη βία. (Ρεπορτάζ από το Fox News)
Η Γιόγκα σε Ανθρωπιστικές Οργανώσεις
Η γιόγκα ως μέθοδος καταπολέμησης του άγχους σε ανθρωπιστικές οργανώσεις.
14 Φεβρουαρίου 2013
Δημιουργώντας μια νέα δημόσια σφαίρα χωρίς το κράτος
από συνέντευξη του Paolo Virno σε ισπανικό περιοδικό 12/04/04
Γ. Χάμπερμας: Η «δομημένη» δημόσια σφαίρα
O αναδομητής επιστήμονας και καθηγητής, που είδε στο καπιταλιστικό στάδιο ανάπτυξης την εμφάνιση της «δημόσιας σφαίρας» και θέλησε να γεφύρωσει το χάσμα μεταξύ φιλοσοφίας και κοινωνικής επιστήμης, ο Γιούργκεν Χάμπερμας, γεννήθηκε σαν σήμερα στις 18 Ιουνίου του 1929. Πιο κοντά στον στρουκτουραλισμό παρά στην αποδόμηση, βλέπει τον κόσμο χτισμένο σε μεγάλες δομές. Εξάλλου οι διανοητικές διαμάχες του με τον αποδομητή Ζακ Ντεριντά, δείχνουν ακριβώς την αναδομητική κατεύθυνση της σκέψης του.
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 16η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Μουσεία).
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ «ΓΛΩΣΣΑΣ»
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 15η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Κινηματογράφος-Θέατρο).
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΑΞΗ ΣΤ΄
ΕΝΟΤΗΤΑ 15η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ-ΘΕΑΤΡΟ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:_______________________________________________________
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 14η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Πάσχα).
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 13η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Τρόποι ζωής και επαγγέλματα).
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΣ – ΕΝΟΤΗΤΑ 13 Τρόποι ζωής και
επαγγέλματα
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:
______________________________________________________________
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 11η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Συγγενικές σχέσεις).
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.............................................ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ...../....../......
ΕΝΟΤΗΤΑ 11 - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
(ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ)
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 10η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Ατυχήματα).
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΤΑΞΗ ΣΤ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ
10Η ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 1η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Ταξίδια,τόποι,μεταφορικά μέσα).
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ___________________________________________________________
Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 2η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Κατοικία).
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
13 Φεβρουαρίου 2013
Η πραγματική εκπλήρωση (Γκάνγκατζι)
Η διαφορά μεταξύ της επιφανειακής και της ουσιαστικής εκπλήρωσης.
Επικοινωνία καρδιά με καρδιά (Γκάνγκατζι)
Όταν ο εαυτός είναι αυθεντικός, μπορεί να υπάρξει επικοινωνία καρδιά με καρδιά.
Ο Θάνατος ανήκει στον Κόσμο των Φαινομένων
Ο Σουάμι Σατσιτάναντα, γνωστός Ινδός πνευματικός δάσκαλος, ιδρυτής της Integral Yoga, λέει ότι ο θάνατος ανήκει στον κόσμο των φαινομένων.
Η αλλαγή αρχίζει από μέσα μας. Τα οφέλη της διδασκαλίας του Υπερβατικού Διαλογισμού στα σχολεία
Η αλλαγή αρχίζει από μέσα μας
12 Φεβρουαρίου 2013
Ανθοϊάματα Μπαχ [ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ]
Τα ανθοϊάματα Μπαχ (Bach Flower Remedies) είναι μια εναλλακτική μέθοδος θεραπείας, την οποία ανακάλυψε ο Άγγλος γιατρός Έντουαρντ Μπαχ, στις αρχές του 20ου αιώνα. Παρασκευάζονται από 38 διαφορετικά λουλούδια της Αγγλίας και είναι τελείως ακίνδυνα, χωρίς καμία παρενέργεια ή αλληλεπίδραση με άλλα φάρμακα ή ουσίες. Έτσι μπορεί να τα πάρει καθένας (ακόμα και μωρά και ζώα), αρκεί να βρει ποια από τα 38 ταιριάζουν στην δική του περίπτωση.
Η ομοιότητα μεταξύ ελληνικής και ινδικής σκέψης
Οι Ουπανισάντς ενέπνευσαν κάθε θρησκεία και φιλοσοφικό σύστημα του κόσμου. Αυτό συνέβη ιδιαίτερα με την Ελληνική φιλοσοφία καθώς ανάμεσά τους υπάρχουν εντυπωσιακές ομοιότητες, οι οποίες δεν μπορεί να είναι τυχαίες. Πρέπει να υπάρχει κάποια σχέση των Ουπανισάντς με τους Ίωνες σοφούς, τον Ηράκλειτο, τον Πυθαγόρα, τον Μεγασθένη, τον Ηρόδοτο και τον Πλάτωνα. Φαίνεται ότι οι προαναφερθέντες φιλόσοφοι καθώς και άλλοι Έλληνες και Ρωμαίοι, είχαν μυηθεί στην Ινδική φιλοσοφία, τη Σοφία των Βεδών και των Ουπανισάντς.
Άρθρο της Κρυσταλλίας Ιωαννίδου:
Ο ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΩΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ
Αναλογίες στον Πλατωνικό και τον Ουπανισαδικό στοχασμό
Ο εσωτερικός μονόλογος και η τέχνη της σιωπής (Γκάνγκατζι)
Περιγραφή
Από το σεμινάριο που έδωσε η (πνευματική δασκάλα) Γκάνγκατζι στο Βανκούβερ τον Ιούλιο του 2008, όπου οι συμμετέχοντες εξασκήθηκαν στη σιωπή (στο να περνάνε τη μέρα τους δίχως να μιλάνε -βλέπε «φλυαρούνε»).
Στα σχόλια του βίντεο, ο betalabs έγραψε: Και ποιος είναι ο σκοπός της σιωπής, σε τι προσβλέπει όλο αυτό;;;;;; Ο MrBachRules1685 τού απάντησε: Όταν μιλάς, μπορείς να ακούσεις πραγματικά? Κι εγώ πρόσθεσα, απαντώντας στον MrBachRules1685 : Σωστό. Δεν μπορείς να ακούσεις ούτε τον άλλον, ούτε τον εαυτό σου, ούτε την ύπαρξη. Κι όταν μπορείς να σιωπήσεις και να ακούσεις, τότε μπορείς και να μιλήσεις όταν και όπως πρέπει, όχι ως μια μορφή αντίδρασης, αλλά ως μια μορφή δημιουργίας ή σοφής ανταπόκρισης.
Ο ιστοχώρος της Gangaji βρίσκεται εδώ.
10 Φεβρουαρίου 2013
Η απρόσωπη σύνταξη στα ν.ε. και στα α.ε.
Η απρόσωπη σύνταξη στα ν.ε.
|
|