Μάθηση χωρίς σκέψη είναι χαμένος κόπος. Σκέψη χωρίς μάθηση είναι κίνδυνος. Κομφούκιος*
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
▼
27 Ιουλίου 2013
20 Ιουλίου 2013
ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ: Υπερβατικός Διαλογισμός
Ο Υπερβατικός Διαλογισμός είναι μία απλή, φυσική, νοητική τεχνική. Ασκείται για 20 λεπτά πρωί και απόγευμα, ενώ κάποιος κάθεται άνετα με τα μάτια κλειστά. Ιδρυτής του Yπερβατικού Διαλογισμού είναι ο Mαχαρίσι Μαχές Γιόγκι ο οποίος για 50 χρόνια, τον δίδαξε σε όλο τον κόσμο. Έχει τις ρίζες του στην αρχαία Βεδική παράδοση της Ινδίας και είναι, στην σύ...γχρονη εποχή, η πιο επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος προσωπικής ανάπτυξης. Πάνω από 600 επιστημονικές μελέτες που έχουν διεξαχθεί σε 35 χώρες, από 250 πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, συμπεριλαμβανομένου του Harvand του UCLA και του STANFORD και έχουν δημοσιευτεί σε 200 επιστημονικά περιοδικά, αποδεικνύουν τα οφέλη του ΥΔ για τον νου, το σώμα, την συμπεριφορά και την κοινωνία. Πως λειτουργεί η τεχνική του Υπερβατικού Διαλογισμού; Κατά την διάρκεια του ΥΔ ο νους έρχεται σε επαφή με την υπερβατική συνειδητότητα, ένα πεδίο μέγιστης ενέργειας, δημιουργικότητας, και νοημοσύνης. Αυτό το πεδίο υπάρχει στην βάση των πάντων στην φύση, η Κβαντική Φυσική το έχει ανακαλύψει και το ονόμασε Ενοποιημένο πεδίο. Αν κάποιος έρχεται σε επαφή με αυτήν την απεριόριστη πηγή ενέργειας, σταδιακά αρχίζει να χρησιμοποιεί το πλήρες νοητικό του δυναμικό και έτσι σκέφτεται και δρα πιο δημιουργικά και αποτελεσματικά .Επιπλέον διαλύεται το βαθειά ριζωμένο στρες και το άγχος από την φυσιολογία, που σύμφωνα με την ιατρική είναι η πηγή του 80-90% των ασθενειών. Αναζωογονείται ολόκληρο το σύστημα και έτσι κανείς απολαμβάνει καλύτερη υγεία, αυξημένη εγρήγορση και αποδοτικότητα σε όλους τους τομείς της ζωής. Πάνω από 50 επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν ότι όταν το 1% του πληθυσμού μιας πόλης ή μιας χώρας ασκούν τον Υπερβατικό Διαλογισμό, η βία και η εγκληματικότητα μειώνονται και προάγεται η Παγκόσμια Ειρήνη
18 Ιουλίου 2013
15 Ιουλίου 2013
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΑΛΚΑΛΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ (ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ)
Η χημεία του σώματός μας πρέπει να διατηρείται αυστηρά και μονίμως σε ελαφρώς αλκαλικό περιβάλλον. Τα επίπεδα PH του αίματος μας θα πρέπει να βρίσκονται μεταξύ 7.35 και 7.45 για μπορέσουμε να διατηρηθούμε στη ζωή. Αν το αίμα μας γίνει περισσότερο όξινο και το ΡΗ μας κατέβει κάτω από 6.8, ή περισσότερο αλκαλικό από 7.8, τότε τα σώματά μας αρρωσταίνουν, τα κύτταρα μας αρχίζουν να πεθαίνουν και σύντομα οδηγούμαστε στον θάνατο.
12 Ιουλίου 2013
ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ! ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ "ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ" ΤΗΣ AVAAZ COMMUNITY
Dear friends,
The young women were heading home from college in Pakistan when the Taliban firebombed their school bus, burning 14 of them alive. The survivors were rushed to the hospital, where another bomb went off, injuring their friends and the nurses who came to help.
Sometimes out of the deepest darkness come our brightest lights. In the face of this horror, 15-year-old Malala has dared to campaign for girls education in Pakistan. She was shot in the head for it last year, but she survived, and with almost 1 million of us behind her, she helped win a new government policy to put all Pakistani girls in school!
But she's not stopping there. On Friday, Malala will speak at the UN to propose a new global goal: to put every child on the planet in school. Her request is shockingly doable -- with experts saying it would cost the same as just two nuclear power plants! In the next 72 hours, let's show world leaders that Malala has millions of us behind her as she appeals to them to act, and turn Taliban horror into powerful new hope -- education for all:
http://www.avaaz.org/en/every_child_in_school_global/?bftwLcb&v=26866
Malala will present our campaign to the UN Secretary General on Friday, and work with an army of youth delegates around the globe to lobby the UN Security Council to pass a resolution recognizing the global education crisis and listing concrete steps to promote education for all. Then we'll help them take the message to capitals around the world, until governments write cheques and change policies.
Here are top lines from the plan:
http://www.avaaz.org/en/every_child_in_school_global/?bftwLcb&v=26866
When Malala was shot, our community rallied to her support and helped build an effective strategy to advance her cause, working closely with the UN Envoy on Education, Gordon Brown, to press the Pakistani government to announce a stipend programme to get all kids into school. Let's do it again now, and make the Malala magic work across the world.
With hope and determination,
Mia, Diego, Ricken, Alex, Anne, Dalia, Pascal, Wen-Hua and the entire Avaaz team
PS - Many Avaaz campaigns are started by members of our community! Start yours now and win on any issue - local, national or global:http://www.avaaz.org/en/petition/start_a_petition/?bgMYedb&v=26859
MORE INFORMATION:
Reductions in Aid Jeopardise Schooling for Millions of Children (Huffington post)
http://www.huffingtonpost.co.uk/pauline-rose/education-aid-reductions-jeopardise-schooling_b_3413691.html
Drop in aid for primary schools puts education MDG at risk (The Guardian)
http://www.guardian.co.uk/global-development/2013/jun/11/drop-aid-primary-schools-mdg-risk
Poorly-educated worst off in economic crisis (EU observer)
http://euobserver.com/education/120636
Malala's global voice stronger than ever (CNN)
http://edition.cnn.com/2013/04/30/world/malala-girls-education
Education For All Global Monitoring Report (UNESCO)
http://www.unesco.org/new/en/education/themes/leading-the-international-agenda/efareport/
The Youth Resolution: The Education We Want
http://www.worldwewant2015.org/node/352851
Gordon Brown: Malala’s Fight for Girls’ Education in Pakistan Continues (The Daily Beast)
http://www.thedailybeast.com/articles/2013/06/17/gordon-brown-malala-s-fight-for-girls-education-in-pakistan-continues.html
The young women were heading home from college in Pakistan when the Taliban firebombed their school bus, burning 14 of them alive. The survivors were rushed to the hospital, where another bomb went off, injuring their friends and the nurses who came to help.
Sometimes out of the deepest darkness come our brightest lights. In the face of this horror, 15-year-old Malala has dared to campaign for girls education in Pakistan. She was shot in the head for it last year, but she survived, and with almost 1 million of us behind her, she helped win a new government policy to put all Pakistani girls in school!
But she's not stopping there. On Friday, Malala will speak at the UN to propose a new global goal: to put every child on the planet in school. Her request is shockingly doable -- with experts saying it would cost the same as just two nuclear power plants! In the next 72 hours, let's show world leaders that Malala has millions of us behind her as she appeals to them to act, and turn Taliban horror into powerful new hope -- education for all:
http://www.avaaz.org/en/every_child_in_school_global/?bftwLcb&v=26866
Malala will present our campaign to the UN Secretary General on Friday, and work with an army of youth delegates around the globe to lobby the UN Security Council to pass a resolution recognizing the global education crisis and listing concrete steps to promote education for all. Then we'll help them take the message to capitals around the world, until governments write cheques and change policies.
Here are top lines from the plan:
- guarantee equality for girls and marginalized youth disproportionately denied education
- provide rigorous training for teachers
- increase education funding with higher aid from donors and all countries better targeting their spending to close the gaps and guarantee every child has at least 9 years education
http://www.avaaz.org/en/every_child_in_school_global/?bftwLcb&v=26866
When Malala was shot, our community rallied to her support and helped build an effective strategy to advance her cause, working closely with the UN Envoy on Education, Gordon Brown, to press the Pakistani government to announce a stipend programme to get all kids into school. Let's do it again now, and make the Malala magic work across the world.
With hope and determination,
Mia, Diego, Ricken, Alex, Anne, Dalia, Pascal, Wen-Hua and the entire Avaaz team
PS - Many Avaaz campaigns are started by members of our community! Start yours now and win on any issue - local, national or global:http://www.avaaz.org/en/petition/start_a_petition/?bgMYedb&v=26859
MORE INFORMATION:
Reductions in Aid Jeopardise Schooling for Millions of Children (Huffington post)
http://www.huffingtonpost.co.uk/pauline-rose/education-aid-reductions-jeopardise-schooling_b_3413691.html
Drop in aid for primary schools puts education MDG at risk (The Guardian)
http://www.guardian.co.uk/global-development/2013/jun/11/drop-aid-primary-schools-mdg-risk
Poorly-educated worst off in economic crisis (EU observer)
http://euobserver.com/education/120636
Malala's global voice stronger than ever (CNN)
http://edition.cnn.com/2013/04/30/world/malala-girls-education
Education For All Global Monitoring Report (UNESCO)
http://www.unesco.org/new/en/education/themes/leading-the-international-agenda/efareport/
The Youth Resolution: The Education We Want
http://www.worldwewant2015.org/node/352851
Gordon Brown: Malala’s Fight for Girls’ Education in Pakistan Continues (The Daily Beast)
http://www.thedailybeast.com/articles/2013/06/17/gordon-brown-malala-s-fight-for-girls-education-in-pakistan-continues.html
Support the Avaaz Community! | ||
We're entirely funded by donations and receive no money from governments or corporations. Our dedicated team ensures even the smallest contributions go a long way. |
Χουλιγκανισμός στο ποδόσφαιρο
Η βία στα γήπεδα, ως φαινόμενο κοινωνικό, έχει αποκτήσει διαστάσεις και με την έξαρσή του χρήζει κοινωνιολογικής μελέτης. Ως προς τα αίτια της εμφάνισης αυτής της αντικοινωνικής συμπεριφοράς, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς συμφωνούν. Την αποδίδουν στις κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν. Και ο σκεπτόμενος πολίτης, αφελώς ίσως, διερωτάται:
· Τι είναι ο χούλιγκαν;
· Είναι άραγε μάζες ανομοιογενείς, που σχηματίζονται αυθόρμητα;
· Άτομα
του κοινωνικού περιθωρίου, που βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην εξέδρα και
καλύπτονται πίσω από τον τίτλο του «φιλάθλου» κάποιου συλλόγου;
1 Ιουλίου 2013
Literature as Performance - Η Λογοτεχνία ως Δρώμενο [3ήμερο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο].
Τίτλος Εκδήλωσης:
| |
Ημερομηνία διεξαγωγής:
|
Παρασκευή, 5/7/2013, 09:30 - 19:30
Σάββατο, 6/7/2013, 09:30 – 19:00
Κυριακή, 7/7/2013, 09:30 - 19:30
|
Φορέας διοργάνωσης:
|
Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία σε συνδιοργάνωση με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Harvard.
|
Ομιλητές:
|
(Αναλυτικό Πρόγραμμα του Συνεδρίου)
|
URL μετάδοσης:
| |
URL εκδήλωσης:
| |
Χαρακτηριστικά μετάδοσης:
|
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί και θα μεταδοθεί εξ ολοκλήρου στην Αγγλική Γλώσσα.
|
Δικαιώματα Πρόσβασης:
|
Ανοικτή/Δημόσια.
|
Roberto Assatzoli: Η Αυτοτελείωση και οι Ψυχολογικές της Διαταραχές
Η πνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου είναι ένα μακρύ και
δύσκολο ταξίδι, μια περιπέτεια ανάμεσα από παράξενες χώρες γεμάτες
εκπλήξεις, δυσκολίες, ακόμη και κινδύνους. Συνεπάγεται μια δραστική μετουσίωση
των «φυσιολογικών» στοιχείων της προσωπικότητας, μια αφύπνιση των λανθανόντων
δυνατοτήτων, μια ανύψωση του επιπέδου της συνείδησης σε νέα επίπεδα και μια
λειτουργία επάνω σε μια νέα εσωτερική διάσταση.