ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

30 Ιανουαρίου 2013

Συμμετοχή σε εκπαιδευτική έρευνα με θέμα: "Η εμπλοκή των γονιών στην εκπαίδευση των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες"


Η συνάδελφος Ελευθεριάδου Δήμητρα, φιλόλογος, εκπονεί την διδακτορική της διατριβή με θέμα: «Η εμπλοκή των γονιών στην εκπαίδευση των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: εμπειρική μελέτη» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Την τριμελή επιτροπή συγκροτούν η κυρία Βλάχου Αναστασία, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΠΤΕΑ), η κυρία Ζώνιου -Σιδέρη Αθηνά, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ), και η κυρία Νόβα-Καλτσούνη Χριστίνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) της Φιλοσοφικής Σχολής.
Όπωςε αναφέρει η ίδια στην επιστολή του ερωτηματολογίου, γενικά, τις τελευταίες δεκαετίες φαίνεται ότι οι σχέσεις σχολείου-οικογένειας, αλλά και ο ρόλος της εμπλοκής των γονιών στη μόρφωση των παιδιών τους βρίσκονται στο επίκεντρο του παγκόσμιου επιστημονικού ενδιαφέροντος και της εκπαιδευτικής πολιτικής. Ανέκαθεν το σχολείο και η οικογένεια εκλαμβάνονταν ως βασικοί φορείς διαπαιδαγώγησης. οι σχέσεις τους, όμως, έχουν αλλάξει δραματικά, καθώς έχουν μεταβληθεί οι ρόλοι και οι λειτουργίες που αναμένεται το σχολείο και η οικογένεια να επιτελέσουν. Επειδή η γονεϊκή εμπλοκή παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες φαίνεται ότι είναι σημαντική για την εξέλιξη των παιδιών αυτών και, επειδή διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μια ανακολουθία ανάμεσα στην ρητορική και την πραγματικότητα, αναφορικά προς την γονεϊκή εμπλοκή στην ειδική αγωγή, διεξάγουμε αυτήν την έρευνα, προκειμένου να διερευνήσουμε με ερωτηματολόγιο πως εκλαμβάνουν το περιεχόμενο του όρου «γονεϊκή εμπλοκή» εκπαιδευτικοί και γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.
Οι συνάδελφοι ή γονείς που έχουν την διάθεση να συμμετάσχουν ανώνυμα σε αυτήν την έρευνα μπορούν να αφιερώσουν λίγο από τον πολύτιμο χρόνο τους και να συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγιο.
Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών  
Eρωτηματολόγιο γονέων 
Για οποιαδήποτε διευκρινιστική πληροφορία: κυρία Βλάχου Α.: τηλ. 24210-74824 ή e-mail:anavlacho@uth.gr, και Δ. Ελευθεριάδου: κιν. 6972940092 ή e-mail: dimiele4@gmail.com .

21 Ιανουαρίου 2013

ΝΕΡΟ-ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ (ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ)


Η Γη καθώς και τα σώματά μας, αποτελούνται από 80% νερό. Εύλογα λοιπόν, το νερό μπορεί να χαρακτηριστεί ως το πιο σημαντικό στοιχείο της φύσης.
Όμως... πόσο καλά γνωρίζουμε αυτή την εκπληκτική ουσία;
Γνωρίστε τις θαυματουργές ιδιότητες του νερού μέσα από ένα υπέροχο ντοκιμαντέρ που μας αποκαλύπτει τα μυστικά του νερού και πως μπορούμε να μεταμορφώσουμε τη ζωή μας και τον κόσμο μας... "μεταμορφώνοντας" το Νερό.
βίντεο:

Συμβουλές μακροζωίας από τον διασημότερο γεροντολόγο: "Το σώμα ΔΕΝ είναι προγραμματισμένο να πεθάνει"

«Το γήρας αποτελεί μια από τις αλήθειες της ζωής την οποία όλοι αντιλαμβανόμαστε, και μάλιστα πολύ νωρίς. Εκεί γύρω στην ηλικία των 3 ετών τα παιδιά διαπιστώνουν ότι διαφέρουν από τους παππούδες τους και πολλές φορές επίσης συνειδητοποιούν ότι το γήρας οδηγεί στην απώλεια των παππούδων αρχικά και αργότερα και στη δική τους. Αυτή ακριβώς η αποδοχή του γήρατος και του θανάτου ως βεβαιοτήτων της ζωής είχε οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι το ανθρώπινο σώμα είναι προγραμματισμένο να πεθάνει» σημείωσε ο βρετανός ερευνητής και προσέθεσε: «Πρόκειται περί τεραστίου λάθους: το σώμα ΔΕΝ είναι προγραμματισμένο να πεθάνει, δεν υπάρχει καμία γενετική ένδειξη γι’ αυτό, όπως επίσης δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός που οδηγεί το σώμα με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή του».

Φαρμακευτική εταιρεία Merck παραδέχεται την εσκεμμένη εξάπλωση του καρκίνου μέσω εμβολίων – ΒΙΝΤΕΟ


Ναι, ο καρκίνος έχει εξαπλωθεί μέσω ιών του καρκίνου και προτού να πείτε ότι είναι λάθος διαβάστε εδώ… 

7 Ιανουαρίου 2013

Η Υψηλή Στρατηγική του Βυζαντίου μάθημα στις ΗΠΑ


Ο ιστορικός Εντουαρντ Λούτβακ προτείνει να διδαχθούν από τη διπλωματία του Βυζαντίου.


Συνέντευξη στον Δημήτρη Δεληολάνη:

Αν οι Ηνωμένες Πολιτείες θέλουν να διατηρήσουν την παγκόσμια ηγεμονία τους, πρέπει να διδαχθούν από το Βυζάντιο. Να χρησιμοποιήσουν με επιδεξιότητα ένα αρτιότατο δίκτυο πληροφοριών σε συνδυασμό με τη διπλωματία και, μόνο σε έσχατες περιπτώσεις, έναν καλά εκπαιδευμένο επαγγελματικό στρατό. Αυτοί οι ευφυείς χειρισμοί, που διατήρησαν κραταιά τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία επί μία χιλιετία.