Η συνέντευξη στο ΒΗΜagazino του Alain Finkielkraut, που μπορείτε να διαβάσετε και να ακούσετε μέρος της εδώ http://www.tovima.gr/vimagazino/interviews/article/?aid=395660&h1=true,
μάς παρέχει μια ακόμα ένδειξη του πώς οι κάτοχοι πανεπιστημιακών εδρών προωθούν και αναπαράγουν γνώση σαφέστατα ιδεολογικοποιημένη. Δε θα μπορούσε η φιλοσοφία, παρά να είναι ταγμένη στο γενικό καλό καγαθό. Όμως, όπως καταλαβαίνουμε και από τα λεγόμενα του Φίνκιελκροτ και εδώ, η φιλοσοφία έχει έρθει σε τέτοια εσωτερική διάσπαση, που καταφέρνει να ασπάζεται το κακό και πολύ απλά να γίνεται αντιδημοκρατική. Ακόμα και χωρίς να μας ενδιαφέρουν οι προσωπικές ιδεολογικές καταβολές του Φίνκιελκροτ- που είναι μέλος της γαλλικής εβραϊκής κοινότητας- δεν είναι δύσκολο να συμπεράνουμε ότι και με αυτόν ο σημιτισμός κρατά ακόμα γερά στους κύκλους των διανοούμενων. Αρνούμαστε να πιστέψουμε πως τα κίνητρά της τάσης αυτής είναι η πίστη στα ανθρώπινα δικαιώματα. Μπορεί οι διανοούμενοι προύχοντες πανεπιστημιακών εδρών να διεξάγουν καμπάνιες ουσιαστικά διαφήμισης των Εβραίων με λόγους, άρθρα, βιβλία, κτλ., αλλά οι στατιστικές επιμένουν να δείχνουν πως η λαϊκή βούληση εκφράζει σε μεγάλο ποσοστό αντισημιτικές διαθέσεις. Το αληθινό όμως πρόβλημα τεχνηέντως μετατοπίζεται σε μια αντιπαράθεση σημιτισμός- αντισημιτισμός, ενώ η ουσία του βρίσκεται στην αντίθεση παράδοση- παγκοσμιοποίηση, πλουτοκρατία- φτώχεια. Ο ρατσισμός στο διαφορετικό θρήσκευμα δεν υφίσταται, όπως θέλουν να μας τον παρουσιάζουν. Η αντίθεση είναι στο σύστημα κυριαρχίας των λίγων κρατούντων αυτού του κόσμου. Και οι πλέον αγράμματοι ανεξαρτήτως ηλικίας μπορούν να ξέρουν ότι η ισχυρή εβραϊκή κάστα ορίζει τις τύχες του κόσμου και αυτό δεν είναι μια κακόβουλη φήμη που περιφέρεται ανάμεσα στις εξαθλιωμένες χαμηλές κοινωνικές τάξεις. Φυσικά εδώ αρχίζουν οι διαστρεβλώσεις των «εγγράμματων» με τις φιλοσοφικού τύπου περιπλοκές για αποδιοργάνωση της λαϊκής βούλησης: κονστρουκτιβισμός και μεταμοντερνισμός, μεταναστευτική πολιτική και εθνοπολιτισμικά μοντέλα, διαδίκτυο και ελευθερία γνώμης. Επιτέλους ας αφήσουμε τα προσχήματα και τις από καθ’ έδρας παραποιήσεις της ιστορικής αλήθειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου